Juridiska Föreningens medlemströjor

Från och med verksamhetsåret 2020/2021 går det äntligen att beställa sin alldeles egen JF-tröja! Tröjorna har utformats efter de önskemål som föreningens medlemmar meddelade vid en intresseundersökning i mars 2020 och går i samma färgskala som styrelsetröjorna för verksamhetsåret 2020/2021. Framsidan på både hoodie och T-shirt är prydd med Juridiska Föreningens logotyp och på baksidan av tröjorna, närmare ryggslutet, trycks logotyper tillhörande föreningens huvudsamarbetspartners (Mannheimer Swartling, Vinge och Lindahl) och HHGS. Tröjorna beställs till självkostnadspris: 249 kr (hoodie) respektive 129 kr (T-shirt) styck.

Beställning

Tröjorna beställs direkt från leverantörens hemsida till beställarens hemadress. Klicka här för att komma till beställningssidan! Du kan också klicka på tröjorna nedan för att komma till respektive produkt.

Fotogalleri

Har du en bra bild i eller på din JF-tröja? Skicka den till oss via Facebook, Instagram eller mail (kommunikation@juridiskaforeningen.se) så repostar vi den och lägger upp den i detta fotogalleri. Självklart får du en shoutout!