Vinge är en av Nordens ledande advokatbyråer, med omkring 500 medarbetare i Stockholm, Göteborg, Malmö, Helsingborg och Bryssel. Tillsammans skapar vi framgång genom långsiktigt hållbar affärsjuridisk rådgivning och drivkraften i att tänka nytt.

Vem är du och hur vill du utvecklas? Vi gillar att se våra medarbetare nå sin fulla potential, och stöttar på vägen genom kontinuerligt lärande och spännande uppdrag tillsammans med kompetenta och härliga kollegor. För oss är det viktigt att du som medarbetare får växa i ditt yrke, påverka i ditt arbete och utrymme att vara dig själv.

Vi söker medarbetare med olika förmågor och perspektiv, som med sina unika kompetenser och egenskaper kan samverka i team och göra skillnad tillsammans. Det som förenar oss på Vinge är vårt engagemang för juridiken och affären, vår lyhördhet gentemot klienter och kollegor och vår ambition att alltid leverera i toppklass.

Läs om hur du startar din karriär hos oss på vinge.se/karriar