VI ÄR MAQS

MAQS är en modern fullservicebyrå som ser långsiktigt på relationer och verksamhet med hållbarhet och medarbetare i fokus. Hos oss märks omtanken, syns engagemanget och känns gemenskapen. Vår utgångspunkt är att leverera juridiska tjänster med högsta kvalitet och vi tror att detta görs på bästa sätt genom en modern organisation och ett proaktivt tänkande. Vardagen kännetecknas av lusten att veta mer än mer och ett öppet förhållningssätt inför både frågans komplexitet och frågeställarens situation. Vi MAQSare drivs vi av att skapa nytta och vi växer av att hjälpa och lyfta såväl varandra som våra kunder. Det är där det professionella och omtänksamma möts som vi finner vår anda.
En MAQS-anda som gör att vi tillsammans går, når och ser längre.

Hos oss blir du från dag ett en viktig spelare för hela lagets framgång och inkluderas i såväl arbetet på byrån som i kunduppdragen. Som jurist på MAQS får du i en professionell och nytänkande miljö bygga upp din affärsmässighet och juridiska kunskap, både på bredden och djupet. Vi kan lova att det är utmanande, utvecklande och roligt samtidigt som det föder något som vi på MAQS värdesätter högt: laganda och arbetsglädje.

MAQS är stolta huvudsponsorer till Juridiska Föreningens idrottssektion och fotbollslag Sveriges Rikes Lag! I samarbete med JF anordnar vi studentevent både på och utanför kontoret, tillsammans med oss kan du till exempel springa Stafettvarvet, komma på After School med inspirationsföreläsning, spela boule och hänga på Göteborgs finaste terrass.

esmeralda.fall@maqs.com