Setterwalls är en av landets ledande advokatbyråer inom affärsjuridik, med stor samlad erfarenhet inom de flesta branscher. Tillsammans är vi 260 medarbetare som verkar utifrån tre fullservicekontor i Stockholm, Göteborg och Malmö. Setterwalls har varit verksamma som oberoende affärsjuridisk byrå sedan 1878 och är med det Sveriges äldsta advokatbyrå. Idag har vi ett stort nätverk av advokatbyråer över hela världen.

Hur har vi blivit en av Sveriges mest välrenommerade advokatbyråer både bland klienter och studenter? Svaret är enkelt – våra medarbetare. Vi är väldigt stolta över de avtryck som Setterwallare har gjort genom åren, och fortsätter att göra.

Att arbeta på Setterwalls erbjuder dig mer än bara ett jobb. Det här är ett stort steg för dig i din karriär där du erbjuds en unik plattform av utvecklingsmöjligheter och kompetensutvecklande aktiviteter och arbetsuppgifter. Du kommer att ställas inför spännande utmaningar som ställer stora krav på dig. Hos oss ges du stort ansvar men du får också stöd från några av Sveriges absolut bästa jurister. Som Setterwallare trivs vi bäst i en miljö där vi får chans att utvecklas tillsammans med ett kompetent och dedikerat team. Vardagen ställer ibland höga krav och då är det extra viktigt med ett hållbart arbetsklimat där samma villkor råder. Det är en förutsättning för att må bra och utvecklas på jobbet under en lång tid, något som vi brukar kalla för ”Ett Setterwalls som håller i längden”.

Vi värdesätter kontakten med ambitiösa och engagerade juriststudenter och hoppas att du tar upp kontakten med oss redan under din studietid. Vi bjuder regelbundet in till studentträffar och via vårt talangprogram och olika studentroller får möjlighet att omsätta din teoretiska kunskap i praktiken.

Läs mer om våra studenttjänster HÄR

Satsar du på oss – satsar vi helhjärtat på dig!