Juridiska Föreningen | Framtidsmässan – karriärevent för och om offentlig sektor
single,single-post,postid-22374,single-format-standard,ajax_fade,page_not_loaded,,select-theme-ver-2.6,wpb-js-composer js-comp-ver-4.9.2,vc_responsive

Framtidsmässan – karriärevent för och om offentlig sektor

Letar du efter jobb, examensuppgift, uppsatsämne, praktikplats eller sommarjobb? Kanske är du på jakt efter inspiration om vad arbetsmarknaden har att erbjuda dig efter avslutade studier? Framtidsmässan är en heldag där du som student och nyutexaminerad får träffa arbetsgivare i offentlig sektor från hela landet. Det finns otroligt många karriärmöjligheter inom kommuner, myndigheter och landsting och detta är ett perfekt tillfälle att få lära dig mer. Arbetsgivare från hela Sverige ser fram emot att få träffa dig på Sveriges största karriärevent för och om offentlig sektor!

Under dagen bjuds det även på underhållning i form av Kodjo Akolor som kommer att hålla i en inspirationsföreläsning om självkänsla och om att tro på sig själv. Dessutom kommer Framtidsverket att öppna upp attraktioner för den åksugna. Fläng runt i Helix, fall från Atmosfear eller möt en arbetsgivare i Lisebergshjulet.

När: 8 maj 10.00-15.30
Var: Liseberg i Göteborg

Hämta ut din gratisbiljett på: https://billetto.se/e/framtidsmassan-2018-goteborg-biljetter-271589
För mer information om mässan: https://www.facebook.com/events/225707004643913/