Juridiska Föreningen | Glimstedt erbjuder sommarnotarieplatser
single,single-post,postid-22242,single-format-standard,ajax_fade,page_not_loaded,,select-theme-ver-2.6,wpb-js-composer js-comp-ver-4.9.2,vc_responsive

Glimstedt erbjuder sommarnotarieplatser

Advokatfirman Glimstedt erbjuder sommarnotarietjänster på våra kontor i Göteborg, Falun, Norrköping och Jönköping under sommaren 2018.

För att vara aktuell för en sommarnotarietjänst hos oss ska du vara inne på termin sex eller senare på juristprogrammet. Som sommarnotarie kommer du att bistå byråns advokater och biträdande jurister med diverse juridiska ärenden och administrativa uppgifter. Huvudsakliga uppgifter är att upprätta rättsutredningar men också uppgifter som att upprätta förslag till skrivelser, brev och avtal.

Din ansökan ska innehålla betyg, CV och personligt brev. Lämna gärna referenser. Ansökningstiden går ut den 28 februari 2018.
Skicka din ansökan senast 28 februari till:

Göteborg: carina.svanlund@glimstedt.se. Vid frågor ring Jakob på 031-710 40 29 eller Anna 031-710 40 46.

Falun: cecilia.malm@glimstedt.se. Vid frågor ring Cecilia på 023-481 00.

Norrköping: pernilla.nors@glimstedt.se. Vid frågor ring Pernilla på 011-12 92 00.

Jönköping: ambjorn.essen@glimstedt.se. Vid frågor ring Ambjörn på 036-30 67 34.